CERITA AKU 😘

Haii .. assalamualaikum 😊😊
Kali ni aku taknak cerita pasal fakta negara ke apa .. Kali ni aku nak cerita pasal hidup aku .. aku adalah pelajar sepenuh masa ,, aku adalah ibu dan aku adalah isteri .. memang susah bila hidup macam ni tauu .. sampai kalau boleh setiap malam nak menangis sebab tekanan .. siapa yang hadap situasi macam aku ,, dia mesti rasa apa yang aku rasa .. aku bersyukur dikurniakan suami yang sangat memahami diri aku dan dikurniakan anak yang sangat bijak dan comel .. segala benda yang aku hadapi sekarang ni ,, semuanya adalah takdir .. aku menerima dengan ikhlas hati .. semoga aku kuat untuk hadapi segala cabaran dan dugaan yang akan datang 

Comments

Popular posts from this blog

WARNA MELAMBANGKAN PERSONALITI DIRI KITA

JENAYAH SEKSUAL DIKALANGAN KANAK-KANAK BAWAH 18 TAHUN

PETUA KECANTIKKAN